De popsensatie K-otic komt deze week met een online documentaire.
De gratis documentaire is te zien op YouTube en gaat over het succes van de groep in hun gloriejaren, waarin zij gevolgd werden door camera’s.
Daarnaast geven ze op 10 december een reünieconcert. De zeven vocalisten staan ze dan op het podium in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De band wist via een crowdfundingsactie het concert te realiseren door ruim 25.000 euro bij elkaar te krijgen.
K-otic was in 2001 het resultaat van het tv-programma ‘Starmaker’, de zoektocht naar 'de ultieme popsensatie'. Voor de camera’s in het voormalige Big Brotherhuis werden zeven jongeren verzameld en in drie maanden klaargestoomd als popgroep. De single van de band, ‘Damn I Think I love You’, kwam binnen op nummer één en verkocht meer dan 100.000 exemplaren.
De gratis documentaire is te zien op YouTube en gaat over het succes van de groep in hun gloriejaren, waarin zij gevolgd werden door camera’s.
Daarnaast geven ze op 10 december een reünieconcert. De zeven vocalisten staan ze dan op het podium in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De band wist via een crowdfundingsactie het concert te realiseren door ruim 25.000 euro bij elkaar te krijgen.
K-otic was in 2001 het resultaat van het tv-programma ‘Starmaker’, de zoektocht naar 'de ultieme popsensatie'. Voor de camera’s in het voormalige Big Brotherhuis werden zeven jongeren verzameld en in drie maanden klaargestoomd als popgroep. De single van de band, ‘Damn I Think I love You’, kwam binnen op nummer één en verkocht meer dan 100.000 exemplaren.