Maandagmiddag trapte Yes-R de nieuwe campagne van War Child af. Met de actie ‘Download de oorlog uit een kind’ willen T-Mobile en War Child extra geld inzamelen voor de opvang van grote aantallen oorlogskinderen uit onder andere Syrië en Libanon.
Yes-R deed de aftrap op het plein voor station Den Haag. Op het plein stond een opblaasbaar kinderhoofd van vijf meter hoog. Dit hoofd staat symbool voor het hoofd van een oorlogskind.
Yes-R vraagt Nederlanders geld te doneren om vervolgens mooie herinneringen te uploaden, waardoor het hoofd op de speciale website kleurrijk en vrolijk wordt, met herinneringen waar oorlogskinderen blij van worden. "Symbolisch halen we zo de oorlog uit het hoofd van een oorlogskind", aldus Yes-R.
Yes-R deed de aftrap op het plein voor station Den Haag. Op het plein stond een opblaasbaar kinderhoofd van vijf meter hoog. Dit hoofd staat symbool voor het hoofd van een oorlogskind.
Yes-R vraagt Nederlanders geld te doneren om vervolgens mooie herinneringen te uploaden, waardoor het hoofd op de speciale website kleurrijk en vrolijk wordt, met herinneringen waar oorlogskinderen blij van worden. "Symbolisch halen we zo de oorlog uit het hoofd van een oorlogskind", aldus Yes-R.